Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

fredag 18 oktober 2013

Jonas Sjöstedt-här kommer mitt löfte!

I dagens Göteborgs -Posten raljerar Jonas Sjöstedt över moderaterna och mig. Du kan läsa hans twitterinlägg HÄR.

Jonas Sjöstedt, här kommer ett löfte från mig som du kan lita på! -

Jag kommer alltid att arbeta för alla människors lika, okränkbara värde och rätten att ha en åsikt och rätten att framföra den ÄVEN om den inte är politisk korrekt. Likaså kommer jag att fortsätta att kämpa för religions-tanke och samvetsfrihet.

Jonas Sjöstedt,  ställer du upp på dessa värderingar så kan du börja med att läsa min motion i riksdagen om samvetsfrihet...den finns HÄR.

Och du,Jonas...jag kommer aldrig att gå först i ett Pridetåg eller att överhuvudtaget gå med. Det kan du också se som ett löfte!