Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

onsdag 25 augusti 2010

Israelvänner att rösta på till riksdagen - ändrat blogginlägg!

Idag är det onsdagen den 8 september när jag går in och ändrar i ett blogginlägg...det är nog första ggr jag gör det... jag tar bort en hänvisning till en annans blogg. Varför? Jo, för imorse blev jag uppringd av en journalist på Västnytt som ville prata om sociala medier och mitt inlägg om israelvänner och hänvisning till en blogg där jag omnämdes. Väl på plats och kameran rullar så kom andra frågor upp om bloggen som jag hänvisat till och vad som står i den.....hon ville få mig "dömd på grund av associationer". Journalisten ville få mig asscoierad med sverigedemokrater och islamafober.

De som känner mig vet att jag är en sann Israelvän , ingen Sverigedemokrat och ingen islamafob. Jag väljer därför att ta bort hänvisningen till bloggen från min blogg.

Jag gör detta trots att jag anser man måste kunna göra en hänvisning till ett visst blogginlägg utan att för den skull tvingas till att ta ansvar för vad andra skrivit på den bloggen genom tiderna.