Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

tisdag 20 april 2010

Nairobi och Helpdesk på riksdagen.

Ni som läser min blogg har kanske undrat över alla stora bokstäver och alla konstiga ord...det finns en förklaring och det är att min blogg har konstrat...men tack tiill Annika på Riksdagens helpdesk så fungerar allt nu. Helpdesk gör en fantastiskt jobb med att hjälpa oss ledamöter runt omi världen med våra mobiler eller datorer. Speciellt i en sit
uation som jag nu befinner mig i utan dator och bara med min lilla Nokia som kontakt med riksdagen och omvärlden. Nu ikväll fick Carina Hägg plats på ett plan till Paris tack vare socialdemokraternas egen resebyrå....visste inte fanns en sådan. Vi andra ledamöter som är kvar...vi är nu tre...får förlita oss på att riksdagens resebyrå får hem oss på torsdag...