Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

tisdag 13 januari 2009

Artikel i Expressen den 6 januari

Ni som läser min blogg kanske inte läst artikeln som jag hade i Expressen tisdagen den 6 januari. Den kommer här. Fram till den 12 januari hade det kommit 902 inlägg på Expressen bloggen vilket visar att denna fråga berör svenskar. Själv kan jag bara konstatera av alla mail jag fått där 90 % varit tacksamma för att artikeln skrevs att min åsikt verkar delas av väldigt många. Tyvärr har de som inte delar min åsikt och skickat mail till mig de flesta varit fulla av hat mot mig som person, inte mina åsikter. Vad är det som gör att de som sympatiserar med Hamas är så fulla av en urskillningslös hatfylld vrede som enbart är destruktiv?

http://www.expressen.se/debatt/1.1423210/hamas-anvander-barn-som-skoldar